کاکابینت نئوکلاسیک براق، یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های کابینت آشپزخانه است. امروزه کابینت های نئوکلاسیک توانسته اند جای خود را به منازل باز کرده و نقش بسیار پر رنگی در دکوراسیون داخلی ساختمان ایفا می کنند. این کابینت ها به زیبایی، استحکام و طول عمر بالای خود معروف هستند. بنابراین اجرای این کابینت ها بیش از هر مدل دیگری می تواند برای آشپزخانه کارآمد و مفید باشد. در این مقاله می خواهیم به معرفی کامل کابینت نئوکلاسیک براق، ویژگی ها و نحوه ساخت آن به صورت کامل بپردازیم.

کابینت نئوکلاسیک براق چیست؟

کابینت نئوکلاسیک براق، کابینتی است که طراحی آن مابین سبک مدرن و کلاسیک قرار دارد. یعنی در طراحی این کابینت المان هایی از سبک مدرن و المان هایی از سبک کلاسیک به صورت همزمان اجرا شده اند. بنابراین با کابینت های نئوکلاسیک، می توانید کابینتی مدرن، زیبا و کارآمد به سبک کلاسیک داشته باشید. کابینت های سبک کلاسیک دارای تزئینات و حکاکی های بسیاری هستند. از طرف دیگر کابینت های مدرن بسیار ساده بوده و هیچگونه تزئینات اضافی در آن ها دیده نمی شود.
این نوع کابینت دارای طرح ها و تزئینات بسیار ساده است که می توانند جلوه بصری بسیار شیک و زیبایی را به آشپزخانه ببخشند. حکاکی های انجام شده روی این کابینت ها از خطوط منحنی و راست تشکیل شده اند.
کابینت نئوکلاسیک طرح براق

ویژگی ها و مشخصات این نوع کابینت ها چیست ؟

ویژگی ها و مشخصات بارز کابینت نئوکلاسیک براق، موجب تمایز این کابینت از سایر مدل ها شده است. این کابینت بیشتر در رنگ های خنثی و سفید اجرا می شود. بنابراین با سطح براق و سفید خود می تواند موجب بازتاب نور و روشن شدن هر چه بیشتر آشپزخانه شما شود. این کابینت ها با نام کابینت انزو نیز شناخته می شوند. زیرا برای اولین بار شرکت انزو این کابینت ها را تولید کرده است. هنگامی که به سطح این کابینت نگاه می کنید رنگ آن مانند یک لایه شیشه صاف و براق به نظر می رسد. بنابراین هیچگونه فرورفتگی و یا زدگی در سطح این کابینت ها دیده نمی شود. کابینت نئوکلاسیک براق در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم است و می تواند سال ها بدون هیچ مشکلی دوام بیاورد. تقارن در ساخت از سایر ویژگی های کابینت نئوکلاسیک است.

کابینت های طرح نئوکلاسیک براق چگونه ساخته می شود؟

برای ساخت این مدل ها از ورق خام ام دی اف 25 میلی متری استفاده می کنند. این ورق ها ابتدا توسط دستگاه CNC برش داده شده و سطح آن ها بر اساس طرح خواسته شده توسط مشتری حکاکی می شود. نکته مهم در ساخت این کابینت، رنگ آمیزی آن می باشد که باید توسط دستگاه های فوق پیشرفته در محیطی کاملا ایزوله صورت گیرد. زیرا در غیر این صورت گرد و غبار یا هر عامل دیگری می تواند کیفیت رنگ آن را پایین بیاورد. ضخامت رنگ این کابینت ها دو الی سه میلی متر است. بعد از انجام رنگ آمیزی، سطح کابینت سمباده نرم زده شده و بار دیگر رنگ آمیزی صورت می گیرد. این روند سه الی چهار مرتبه تکرار خواهد شد تا در نهایت سطح کابینت به یک سطح یکدست و زیبا تبدیل شود.

مزیت های کابینت نئوکلاسیک نسبت به سایر مدل ها

از مزیت های این نوع می توان به جلوه بسیار خاص و زیبای آن اشاره کرد. به صورتی که در وهله اول می تواند تمام نگاه ها را به سمت خود جلب کند. سطح براق و صاف این کابینت و داشتن حکاکی های ساده، تمیز کردن این کابینت را بسیار ساده تر کرده است. این کابینت تا سقف اجرا شده و فضای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.
می توانید از درب های شیشه ای مخصوص به عنوان ویترین آشپزخانه استفاده کنید و جلوه کلاسیک بیشتری به آشپزخانه ببخشید. تزئینات و یراق آلات استفاده شده برای کابینت نئوکلاسیک براق جزء بهترین یراق آلات هستند. این کابینت ها به صورت ضدخش ساخته می شوند اما بهتر است در نگهداری آن ها کوشا باشید. زیرا به دلیل داشتن سطح براق در برابر خط و خش حساس تر هستند.

قیمت نمونه کابینت های براق چقدر می باشد؟

این نوع کابینت ها در مقایسه با دیگر طرح ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند. زیرا برای ساخت این کابینت از ورق های ام دی اف ضخیم استفاده می کنند و لایه رنگ نیز سه میلی متر به ضخامت آن می افزاید. به همین دلیل است که این کابینت در برابر ضربه، فرورفتگی و فشار تا این حد مقاوم می باشد. همچنین عملیات برش، حکاکی و رنگ آمیزی این کابینت ها با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها صورت می گیرد. بنابراین هزینه ساخت این کابینت ها بالا بوده و به طبع قیمت خرید آن ها نیز بیشتر است.
2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *